Betalingsmethoden bij Alensa

beveiligde betaling garantie stempel - Alensa

Onze webshop beschikt over onderstaande betaalmethoden:

  • iDeal
  • Visa, Visa Electron, Maestro en Mastercard
  • PayPal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Cadeaubon

Beveiligde betaling

Wij verzekeren jou dat alle betalingen op een veilige en beschermde manier worden uitgevoerd. Jouw gegevens worden enkel gebruikt om de betaling tot stand te brengen en zullen in geen geval worden doorgegeven aan andere partijen.

Online betalen

Indien je kiest voor online betaling met creditcard, iDeal of Paypal word je direct na het plaatsen van de bestelling automatisch doorverwezen naar een beveiligde website van één van onze partners waar je vervolgens de betaling veilig kan uitvoeren. Je kan de online betaling tevens uitvoeren vanuit het overzicht van jouw bestellingen via “Online betalen”. Let er wel op dat de betalingslink enkel geldig blijft voor 30 minuten.

Betalen met Klarna

Indien je kiest voor betaling via Klarna, dan vragen we jou wanneer je de bestelling afrondt om in een apart venster jouw telefoonnummer en geboortedatum in te vullen. De uiteindelijke betaling zelf gebeurt volledig via Klarna. Je betaalt rechtstreeks aan Klarna via de app en NIET naar ons. De exacte voorwaarden voor betaling worden door Klarna zelf bepaald en meer info is te vinden hier: https://www.klarna.com/…ntenservice/

Betaling met een cadeaubon

Betaling met een cadeaubon is alleen mogelijk met een bon die gekocht is in de e-shop van Alensa.nl. Wanneer u betaalt met een waardebon, moet u de unieke code van de waardebon invoeren in het veld voor het invoeren van de kortingscode in het winkelmandje. De waardebon kan alleen worden gebruikt voor een eenmalige aankoop, voor het volledige bedrag. Als de waarde van de aankoop hoger is dan de waarde van de waardebon, betaalt u alleen het verschil. U kunt alle door de webwinkel aangeboden goederen of diensten met een tegoedbon betalen.

Problemen bij betaling

  • Mocht je technische problemen ondervinden met het uitvoeren van de betaling, controleer eerst zeker bij jouw bank of Paypal account of jouw transactie is geslaagd; en zo niet, hoe dat probleem kan worden opgelost.
  • Als jouw betaling succesvol werd uitgevoerd, maar om één of andere reden niet door ons systeem werd geregistreerd, contacteer ons op info@alensa.nl met het nodige bewijsmateriaal en wij valideren de betaling voor jou.
  • Als je problemen ondervindt met de betalingspagina, probeer dan een andere browser of toestel, of contacteer uw bank voor verdere technische hulp.