€ 0

Mijn winkelmandje bevat momenteel:

Jouw winkelmandje is leeg

Toon mijn winkelmandje

Geld-terug-garantie op TopVue contactlenzen

geld-terug-garantie stempel - Alensa

Voor onze TopVue contactlenzen kan je gebruik maken van de geld-terug-garantie. Dit wil zeggen dat, als je de TopVue contactlenzen hebt geprobeerd en niet tevreden bent, wij jou een vergoeding voor de hele verpakking zullen geven, zolang je deze niet langer dan 365 dagen na aankoop terugstuurt. Neem in dit geval contact op met de klantendienst en volg zeker onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden voor de geld-terug-garantie:

  • Deze garantie is enkel van toepassing op onderstaande TopVue producten (in tabel). 
  • De geretourneerde contactlenzen moeten verpakt, ongemarkeerd en onbeschadigd teruggezonden. 
  • De verzending verloopt volgens de inruil- en terugzendprocedure.
  • De verzending dient een bewijs van aankoop door de alensa.nl webshop te bevatten. 
  • Jij bent verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het terugsturen van de TopVue lenzen.
  • Wij retourneren jou het bedrag dat je betaalde voor de TopVue producten op het moment van aankoop, ongeacht prijsveranderingen op de website. 
  • De zending dient een voorgeschreven aantal ongeopende, onbeschadigde en ongemarkeerde contactlenzen te bevatten – zie onderstaande tabel:


Het aangekochte product Het aantal terug te sturen lenzen
TopVue Daily (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite+ (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite+ (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite+ (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite+ (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue One+ (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue One+ (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly PLUS (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Bi-weekly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium (12 lenzen) 10 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – met sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – zonder sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (2 lenzen) – met sterkte 1 onbeschadigde lens
TopVue Color (2 lenzen) – zonder sterkte 1 onbeschadigde lens

  • De garantie is uitzonderlijk niet geldig op TopVue Daily (10 lenzen) + (10 lenzen)!
  • De garantie is niet van toepassing op voordeelverpak­kingen van TopVue met andere lenzen!
  • De garantie is niet van toepassing op bijkomende verzendkosten.
  • Bij voordeelverpak­kingen TopVue lenzen + lenzenvloeistoffen geldt de garantie enkel voor de TopVue lenzen!
  • De geld-terug-garantie zal niet worden toegepast indien we misbruik van deze dienst vermoeden, zoals het meermaals aankopen en terugzenden van lenzen van hetzelfde type en met dezelfde parameters.


Antwoord op # - Annuleer
#294
Basel

Ik heb een week geleden twee lenzenpakketten besteld, maar ik heb niets ontvangen, stuur lenzen of geef geld terug

#296
info@alensa.nl

Beste Basel,

Volgens track&trace wacht het pakketje vanaf 26 november op de gekozen UPS pickup point. Je kan het pakket daar ophalen. We hebben je meer informatie via e-mail verstuurd.

#289
Wendy

Beste, ik heb onlangs bij jullie topvue air astigmatism lenzen besteld omdat ik voordeliger uitwas bij jullie. Heb dezelfde sterkte besteld dan dat ik anders elders bestel, maar deze zijn echt niet goed. Ik kan geen letters / telefoon oid lezen hiermee. Graag zou ik dan ook gebruik maken van de geld terug garantie. Mvg Wendy vd heijden

#290
info@alensa.nl

Beste Wendy, Het spijt ons dat je met de lenzen niet tevreden bent. We hebben je een bericht over retourzending met TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#284
K Sieben-Hendriks

Vraagje, ik heb de verkeerde sterkte gekocht van dailies aqua comfort.180. Ik dacht kan er wel doorheen kijken, maar ik blijf wazig zien. Kan ik deze terug sturen?

#285
info@alensa.nl

Beste Kim,

Het spijt ons dat je met de lenzen niet goed kan zien. Het is echter niet mogelijk om een geopende doos Dailies AquaComfort Plus lenzen terug te sturen. Alle informatie over retours vind je in onze algemene voorwaarden.

#280
Jinny

Beste Alensa, De Topvue Premium lenzen bevallen mij niet, ik zie veel slechter met deze lenzen. Ik had 2 doosjes per oog besteld. Per oog heb ik 2 lezen gebruikt. Kan ik de geopende doosjes ook retourneren? Ik wil graag mijn oude merk weer bestellen, moet ik een nieuwe bestelling plaatsen of kan ik de Topvue lenzen ruilen? Met vriendelijke groet, Jinny Middelburg

#281
info@alensa.nl

Beste Jinny, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. Het is niet mogelijk om de lenzen in het kader van TopVue geld-terug-garantie om te ruilen maar we zullen deze terugbetalen. We hebben je meer informatie per e-mail verstuurd.

#278
Joyce van der Graaf

Goedendag, de topvue air multifocal lenzen die ik besteld heb zitten niet fijn. Stuk dikker, kan er slecht mee lezen. Wil ze graag retour zenden ( de overige dan)

#279
info@alensa.nl

Beste Joyce, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je een berichtje met meer informatie over retourzending verstuurd.

#277
info@alensa.nl

Beste Edgar, Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je een bericht met meer informatie over TopVue geld-terug-garantie gestuurd.

#276
Edgar

Ik wil graag mijn TopVue lenzen retourneren. Ze zitten niet goed, zuigen vast en zijn echt heel anders dan mijn vorige lenzen.

#274
Anne

Beste Alensa, het ene setje (-1.75 / +1.5) Top Vue Air multicocal lenzen bevallen niet. Slecht zicht, extreem dikke lens tov het andere setje Top Vue Air Multifocal (-2 / +1.5) en ze zuigen vast op mijn oog. Ik wil dit setje graag retour sturen.

#275
info@alensa.nl

Beste Anne, Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je per mail ons retouradres samen met informatie over TopVue geld-terug-garantie verstuurd.

#272
Dick

Ik zou graag mijn TopVue Premium lenzen terug sturen. Ze zitten niet lekker.

#273
info@alensa.nl

Beste Dick, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je meer informatie over terugzending met TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#266
Arnout

Ik wil graag mijn TopVue Premium for Astigmatism retour sturen.

#267
info@alensa.nl

Beste Arnout, We hebben je informatie over retours en TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#264
Margret Winters

Ik wil graag mijn lenzen ruilen. Als ik op de fiets zit, dan kan ik niet eens mijn tegenligger herkennen. en van dichtbij kijken ze ook niet lekker.

#268
info@alensa.nl

Beste Margret, Het spijt ons dat je met de lenzen niet goed kan zien. We hebben je meer informatie over TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#263
M.A

Beste Alensa, Ik wil de TopVue Air lenzen retourneren. Ze bevallen mij niet.Ze zuigen extreem vast op mijn oog. Kreeg ze haast niet uit. mvrgr Marc

#265
info@alensa.nl

Beste Marc, Het spijt ons dat deze lenzen niet goed op je ogen zitten. We hebben je ons retouradres via e-mail verstuurd.

#260
Derek

Beste Alensa, Ik wil de TopVue Air lenzen retourneren; ze bevallen mij niet. mvgr Derek Read

#262
info@alensa.nl

Beste Derek,

Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je net een berichtje met informatie over retourneren verstuurd.

#258
Liane

Sorry, maar de lenzen TopVue Air Multifocale bevallen mij niet, slecht zicht. Ik wil ze graag terugsturen. 1 doosje van 3 nog dicht en 1 doosje waarvan nog 1 lens in zit. Bvd Liane Schipper

#259
info@alensa.nl

Beste Liane, Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je meer informatie over TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#254
Bert

Beste Alensa, ik heb tot tevredenheid top vue elite daglenzen gebruikt. Nu heb ik voor het eerst top vue elite+ lenzen die helaas totaal niet bevallen en gewoon pijn aan mijn ogen doen. Deze wil ik graag retourneren. Kunnen jullie een alternatief aanbieden die vergelijkbaar is met de "oude"' top vue elite? Ik hoor het graag. gr. Bert

#255
info@alensa.nl

Beste Bert,

Het spijt ons dat je met de nieuwe TopVue Elite+ lenzen niet tevreden bent. TopVue Elite+ is de vervanger van TopVue Elite en het verschil zou minimaal moeten zijn. Indien je op zoek naar andere daglenzen van het merk TopVue bent, kunnen we je de nieuwste TopVue lenzen TopVue One+ aanbevelen. Je kan ook TopVue Daily lenzen uitproberen. Informatie over terugsturen hebben we je per e-mail verstuurd.

#249
familie

Goedendag, Ik heb vier verpakkingen gekocht, maar bij beide kinderen bevallen de lenzen totaal niet. Ik heb nu twee dichte verpakkingen en twee geopende. Wat kan ik nu nog met de geopende verpakkingen doen??

#250
info@alensa.nl

Beste Anita, We hebben je per e-mail meer informatie over geld-terug-garantie verstuurd. Met vriendelijke groeten, Klanteservice A­lensa

#247
Marjo

Beste Alensa, Ik heb de TopVue multifocale lenden besteld (2x3 lensen) maar helaas bevallen deze niet en wil deze graag omruilen voor de biofinity multifocale. Hoe nu verder?

#248
info@alensa.nl

Beste Marjo, Het is helaas niet mogelijk om de lenzen om te ruilen maar we hebben je per e-mail informatie over de TopVue geld-terug-garantie verstuurd.

#242
Kristina

Ik heb een verpakking TopVue Elite+ (30 lenzen). Deze wil ik terugsturen want ze doen pijn aan mijn ogen.

#243
info@alensa.nl

Beste Kristina,

Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je ons retouradres per mail verstuurd.

#240
Andrew

Verschrikkelijke lenzen. Ze zitten nooit op de goede plek waardoor het beeld constant wazig is. Heb ze nu een week of 3 gebruikt en er is geen verbetering of gewenning. Miskoop. Ik wil de lenzen omruilen voor de lenzen die ik normaal gebruikte, de Air Optix voor Astigmatism.

#241
info@alensa.nl

Beste Andrew, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je informatie over de TopVue geld-terug-garantie per mail verstuurd.

#237
Steve

Beste, Ik heb 3 pakketjes van 30 lenzen, maar ik heb de verkeerde sterkte gekocht. Ik heb al nieuwe bij alensa besteld omdat ik zo snel mogelijk me lenzen moet hebben vanwege werk. Wat kunt u voor mij doen? Met vriendelijke groet, Steve

#238
info@alensa.nl

Beste Steve, We hebben je informatie over de TopVue geld-terug-garantie via e-mail verstuurd.

#231
Wilco

Ik heb 6 topvue multifinale lenzen besteld (2x 3 lenzen verpakt). Uit 1 doosje zijn er 2 uit. Ander doosje is ongeopend. Wil gebruik maken van geld terug garantie, omdat ik de lens helaas niet kan inhouden en last heb van oog. Hoe nu verder?

#232
info@alensa.nl

Beste Wilco, Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je een ons retouradres per e-mail verstuurd.

#229
M

Beste Alensa, Mijn dochter is niet tevreden over dit product. Graag zou ik het adres willen voor terugzending van dit product. Vr. Groet.

#230
info@alensa.nl

Beste Mirjam, Het spijt ons dat je dochter met de lenzen niet tevreden is. We hebben je ons retouradres per e-mail verstuurd.

#227
Jessica Pelaez

Geachte heer, mevrouw, Afgelopen week heb ik de Topvue maandlenzen mogen ontvangen. Echter bevallen deze mij totaal niet. Ik heb continue last van jeukende ogen. Ik houd mij aan dr gebruikersvoorschriften. Ik maak dan ook graag gebruik van de geld terug garantie en kan de 2 verpakkingen minus 2 lenzen retourneren. Ik hoor graag hoe nu verder. Vriendelijke groeten, Jessica Pelaez

#228
info@alensa.nl

Beste Jessica, Het spijt ons dat je met de TopVue lenzen niet tevreden bent. We hebben je ons retouradres per mail verstuurd.

#220
Hans

ik heb de lenzen geprobeerd en beide keren geven ze irritatie aan mijn ogen. mijn ogen voelen branderig en droog. ik heb inmiddels alweer Bausch & Lomb purevision 2 en heb de hele dag nergens last van. ik voel zelfs niet eens dat ik lenzen draag. ik wil dus gebruik maken van de niet tevreden geld terug garantie. met vriendelijke groet Hans Kraus

#221
info@alensa.nl

Beste Hans, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je ons retouradres per e-mail verstuurd.

#210
emma

hoe stuur ik ze terug

#211
info@alensa.nl

Beste Emma, We hebben je informatie over het terugsturen van de TopVue lenzen per e-mail verstuurd.

#202
Patricia

Hallo, Ik heb 2 doosjes met maandlenzen Air Optix for Astigmatism (2x 6 lenzen). De doosjes zijn ongeopend, besteld op 7 april 2019. Kan ik deze nog retourneren?

#203
info@alensa.nl

Beste Patricia, Bedankt voor jouw vraag. De ongeopende, onbeschadigde en ongemarkeerde doosjes mogen 365 dagen na aankoop teruggestuurd worden. We hebben je ons retouradres per email verstuurd.

#195
Rene

Beste Alensa, Ik zou graag de volgende lenzen retour willen sturen ivm deze niet goed in mijn oog zit, het gaat over TopVue Premium (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen. Alleen ben ik wel de originele verpakking kwijt is er nog wel een coulance regeling mogelijk? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Rene versteeg

#196
info@alensa.nl

Beste Rene, We hebben jouw vraag per email beantwoord.

#192
Rosina

Ik heb de Top Vue premium lensen geprobeerd en ik ben er niet gelukkig mee, ze zitten mij niet lekker en ik wil ze daarom terug sturen. Het gaat om 2X een 6 stuks verpakking 1 doosje -2.75 en een doosje - 3.50. Uit beide verpakkingen is 1 lens uit. Graag hoor ik van u de te volgen procedure. Met vriendelijke groet, Rosina Oden

#194
info@alensa.nl

Beste Rosina, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je een mailtje met meer informatie over TopVue geld-terug-garantie en ons retouradres verstuurd.

#190
johannes

lees sterkte komt niet overeen met biofinity multifocaal verder zaten ze goed

#191
info@alensa.nl

Beste Johannes, Het spijt ons dat je met deze lenzen niet tevreden bent. We hebben je ons retouradres samen met de informatie over TopVue geld-terug-garantie verstuurd.

#185
Bhannika

Beste heer of mevrouw, Ik wil een doos contactlenzen terug sturen en geld terug vragen. Ik was verkeerde strek van mijn links oog. Ik had een nieuw en correct strek al bestellen gisteren. Hoe kan ik terug sturen? Hebt u een brief voor een product retour terug sturen? Met vriendelijke groet, Bhannika

#188
info@alensa.nl

Beste Bhannika,

We hebben je op vrijdag ons retouradres samen met alle informatie over retourneren verstuurd. Als het doosje met lenzen ongeopend, onbeschadigd en ongemarkeerd is, kan je ons de lenzen terugsturen. Aangezien je verkeerde lenzen hebt besteld, moet je de retour verzendkosten betalen. Meer informatie over retourneren vind je hier.

#174
Daan Spijkers

Hi i want to give back the lenses TopVue air Aistigmatism. Sterkte: -1.00; cilinder: -1.25; as: 100°; BC: 8.60; DIA: 14.20; Sterkte: -1.50; cilinder: -1.25; as: 70°; BC: 8.60; DIA: 14.20; Please let me know how to proceed. Daan

#175
info@alensa.nl

Dear Daan, We will contact you by email. Please, take a look at our info page about the TopVue guarantee.

#172
Sara

HI, I want to give back the lenses TopVue Elite+ (30 lenzen) Sterkte: +2.50; BC: 8.60; DIA: 14.20; money-back guarantee. . please let me know how to proceed.

#173
info@alensa.nl

Hi Sara, We have sent you more information and our return address via e-mail.

#170
Marlies

Wat handig!

#163
Simon

Ik ga nu de Topvue daglenzen bestellen. :)

Maestro Master Card VISA VISA Electron PayPal iDEAL DHL ups GLS PostNL
Top