Biofinity
Multifocal zijn lenzen ontworpen door CooperVision, bedoeld ter
correctie van ouderdomsverziendheid (presbyopie). Deze lenzen hebben
een maandelijks vervangingsschema en dit product wordt geleverd in een
verpakking van 3 lenzen. Dankzij Aquaform® Technology, behouden
Biofinity Multifocal hun vochtigheid en voorkomen ze uitdroging van de ogen.
Deze lenzen blijven zelfs vochtig zonder gebruik van extra oogdruppels.
Water wordt door het materiaal aangetrokken en
vastgehouden.
Presbyopie
Presbyopie is ook bekend als
ouderdomsverziendheid en maakt het moeilijk om objecten van dichtbij goed te
zien. Biofinity Multifocal contactlenzen zorgen voor scherp zicht van
dichtbij, op middenafstand en veraf.
De basisbehoefte van kwaliteitsvolle
multifocale lenzen is scherp zicht vanop elke afstand. Balanced
Progressive® technologie van CooperVision combineert twee optische
ontwerpen die uitstekend zicht in elke omstandigheid garanderen.
Biofinity Multifocal gebruikt
Aquaform® Technology. Deze innovatieve technologie houdt water
vast in de lens. Aquaform® laat veel zuurstof
door en maakt de lenzen vochtig, zacht en flexibel.
Biofinity maandlenzen zijn goedgekeurd voor langdurig
of continue dragen (30 dagen en 29 nachten). Deze vorm van gebruik moet
echter steeds eerst goedgekeurd worden door een oogspecialist en vergt extra
zorg.
851 van onze klanten bevelen dit product aan
Reviews zijn niet geverifieerd.
Opmerkingen
(15)
Heb je een vraag?
Linda
Hoi,
Me vorige bestelling van biofinity multifocale 3 lenzen was de prijs 21,49 en nu 28,79 kan je me zeggen waar dat prijs verschil in zit
Koop graag hier me lenzen maar kijk ook naar de prijs
Antwoord
info@alensa.nl
Beste klant,
Het klopt inderdaad dat we een prijs verhoging hebben
doorgevoerd. Echter blijven we onze laagste prijs garantie wel behouden. Indien
je een officieel erkende webshop (dus met .nl) ziet en deze hebben een lagere
prijs dan mag ons hier altijd over contacteren en zullen wij onze prijs
verlagen.
Hi,
Ik kom niet uit. Dit is de eerste keer dat ik lenzen ga uitproberen met multifocale
Antwoord
info@alensa.nl
Hallo, stuur even een mailtje met meer info naar info@alensa.nl.
Fred
Hallo,
Ik koop bij Alensa altijd Air Optix plus hydraglide multifocal.
Sterkte 1.25 met add hi (2.50).
Nu wil ik naar Topvue Air overstappen en moet ik voor de add D of N invullen.
Alleen kan ik deze code nergens op het doosje van Air Optix vinden.
Wat moet ik nu kiezen.
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Fred,
als je bij de ADD een N of D moet kiezen, dan kijk je naar
de Biofinity of Proclear Multifocal. Of je een D of een N nodig hebt, kan enkel
een opticien beslissen. Bij de Topvue heb je deze optie niet en je kan de TopVue
lenzen met onze geld terug garantie uitproberen: https://www.alensa.nl/…arantie.html
Bianca
Hoe weet je bij multifocal lenzen of je D dominant of N niet dominant nodig hebt?
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Bianca, Dit staat op jouw lenzenvoorschrift of op het doosje met jouw
lenzen. Als je niet zeker bent, wat je waar moet invullen, stuur ons een foto
van jouw blister en we zullen je helpen.
Eunice De Asis
Hello Alensa team, This lenses is really good and am comfortable with it. Just reading the properties, it says that, it could be worn long term, so I like to clarify if this means - no problem wearing it overnight. Because sometimes I forgot to take it of.. kind regards
Antwoord
info@alensa.nl
Dear Eunice, We are happy that you like Biofinity lenses. These lenses are
suitable for occasional sleeping or extended wear, but please check it with your
opticien first. This method of wearing should always be approved by an eye care
specialist.
Ellen
Is het mogelijk om 1 lens te bestellen? Ook handig voor het geval er 1 kwijt raakt.
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Ellen, Het is niet mogelijk om één lens bij ons te bestellen. Enkel
de opticien of oogspecialist is gerechtigd om tijdens de stappen van de
oogmeting proeflenzen te voorzien. Verkopers zoals Alensa handelen enkel in
volledige verpakkingen.
Silvia
Beste medewerker,
Bij mijn lenzen staat op het doosje: ADD +2.00 D
Betekent dit dat ik bij de bestelling voor Distance moet kiezen, ipv N? Of trek ik dan niet de juiste conclusie?
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Silvia,
De letters D of N behoren tot de additie. D staat voor
het dominante oog en N voor het niet-dominante oog. Indien op het doosje add
sterkte +2.00D is, dan moet je add sterkte +2.00D bestellen. Indien je niet
zeker bent, wat de sterkte en wat de add sterkte is, stuur ons een foto van het
doosje zodat we je beter kunnen helpen.
Martin Hof
Goedemiddag, bij het kiezen van multifocale lenzen kan ik een ADD-sterkte invullen. Hoe weet ik of het + 2.00 N of +2.00 D is? Het staat niet op het recept van mijn opticien. Bij voorbaat dank.
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Martin,
Bedankt voor jouw vraag. Informatie over D en N vind je
op het doosje met lenzen of op de proeflenzen die je van de opticien hebt
ontvangen. Je kan ons ook een foto van de blisters opsturen en we zullen je dan
de juiste lenzen aanbevelen.
Gerard V
Goedemorgen,
Voor het eerst heb ik bij u multifocale lenzen aangekocht. Het lezen gaat uitstekend, alleen in de verte is het wat onscherp. Met het auto rijden heb ik hiervan het meeste last.
De sterkte nu is 8.6 14.0 +3.75 +1.00 N
Mijn vraag is nu moet ik voor in de verte scherper te kunnen zien de pwr waarde naar +4.00 verhogen of juist verlagen naar + 3.50 ?
Graag uw antwoord hierop zodat ik de volgende lenzen kan bestellen.
Hartelijk dank
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Gerard, We raden je aan om een opticien te bezoeken, het is mogelijk
dat je nu lenzen met een ander sterkte nodig hebt.
Lien Brouwer
Ik heb toch even een vraagje. Ik ben zeer tevreden over deze lenzen, maar toen ik ze nog via de opticien kreeg en ik viel wel eens in slaap voor een uurtje op de bank was er niks aan de hand. Als dat nu gebeurd loopt de groene pus uit me ogen. Hoe kan dit terwijl het exact hetzelfde merk is? Komt dit misschien door het lange transport waardoor de lenzen met temperatuurverschillen te maken hebben of zo?
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Lien,
De lenzen zijn gewoon hetzelfde, dus waarschijnlijk we
denken dat het een lichaamsreactie moet zijn. We zijn hier natuurlijk geen
dokters, maar het kan misschien een allergie zijn. We raden je aan om jouw
oogarts te bezoeken, hij zal je zeker verder helpen.
Nancy van der Veer
Hallo ik heb 8 dagen geleden mijn contactlenzen besteld. Ik heb geen bevestiging email gehad en ik heb ze nog niet ontvangen. Telefonisch azijn jullie niet bereikbaar. Is dit normaal?
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Nancy,
Misschien is de email in de spam beland, we hebben je ook
via mail geïnformeerd dat de één van de producten niet op voorraad is. Verder
was de klantenservice na de middag even niet aanwezig, onze excuses
hiervoor.
Monique
Ik heb nu multifocal lenzen van Alcon/air optix op het doosje staat bij PWR -2.75 MED en max add +2.00, ben bezig te bestellen maar bij add staan er +2.00 een D of N welke moet ik nu hebben?
Antwoord
info@alensa.nl
Beste Monique, wij raden u aan om overleg te plegen met uw oogarts. De
multifocale lenzen van CooperVision werken iets anders als andere merken. De "N"
en "D" staan voor niet-dominante oog of dominante oog. Daar de constructie van
deze lenzen iets anders is dient u dus na te gaan welke u best dient te
selecteren.
Tienke K.
De beste Biofinity Multifocal aanbieding heeft u hier! Ik kom zeker terug.
Robert
Goede vervanging voor mijn bril en ik zie er eigenlijk een pak beter mee.
Mag de Vos
Caroline - Can you please make sure this order matches my prescription? Thanks,
Mag
Antwoord
info@alensa.nl
Dear Mag,
We received your order order and payment successfully! I have
checked it with your prescription and everything is filled in
correctly.
Thank you for your purchase on our shop and I wish you a nice
day!
Vind jouw maat door de breedte te vergelijken met jouw oog
De kaartrand strekt voorbij de hoek van het oog
S
De kaartrand valt samen met de hoek van het oog
M
Het oog strekt voorbij de kaartrand
L
1508742840
Wij maken op deze website gebruik van cookies om onze service te verbeteren. Door verder gebruik te maken van deze
website, heb je toestemming gegeven voor het plaatsen en uitlezen van cookies op onze website.
Meer weten over cookies!OK
Opmerkingen (15)
Hoi, Me vorige bestelling van biofinity multifocale 3 lenzen was de prijs 21,49 en nu 28,79 kan je me zeggen waar dat prijs verschil in zit Koop graag hier me lenzen maar kijk ook naar de prijs
Beste klant,
Het klopt inderdaad dat we een prijs verhoging hebben doorgevoerd. Echter blijven we onze laagste prijs garantie wel behouden. Indien je een officieel erkende webshop (dus met .nl) ziet en deze hebben een lagere prijs dan mag ons hier altijd over contacteren en zullen wij onze prijs verlagen.
Zie hier meer over de laagste prijs garantie: https://www.alensa.nl/…tlenzen.html
Hi, Ik kom niet uit. Dit is de eerste keer dat ik lenzen ga uitproberen met multifocale
Hallo, stuur even een mailtje met meer info naar info@alensa.nl.
Hallo, Ik koop bij Alensa altijd Air Optix plus hydraglide multifocal. Sterkte 1.25 met add hi (2.50). Nu wil ik naar Topvue Air overstappen en moet ik voor de add D of N invullen. Alleen kan ik deze code nergens op het doosje van Air Optix vinden. Wat moet ik nu kiezen.
Beste Fred,
als je bij de ADD een N of D moet kiezen, dan kijk je naar de Biofinity of Proclear Multifocal. Of je een D of een N nodig hebt, kan enkel een opticien beslissen. Bij de Topvue heb je deze optie niet en je kan de TopVue lenzen met onze geld terug garantie uitproberen: https://www.alensa.nl/…arantie.html
Hoe weet je bij multifocal lenzen of je D dominant of N niet dominant nodig hebt?
Beste Bianca, Dit staat op jouw lenzenvoorschrift of op het doosje met jouw lenzen. Als je niet zeker bent, wat je waar moet invullen, stuur ons een foto van jouw blister en we zullen je helpen.
Hello Alensa team, This lenses is really good and am comfortable with it. Just reading the properties, it says that, it could be worn long term, so I like to clarify if this means - no problem wearing it overnight. Because sometimes I forgot to take it of.. kind regards
Dear Eunice, We are happy that you like Biofinity lenses. These lenses are suitable for occasional sleeping or extended wear, but please check it with your opticien first. This method of wearing should always be approved by an eye care specialist.
Is het mogelijk om 1 lens te bestellen? Ook handig voor het geval er 1 kwijt raakt.
Beste Ellen, Het is niet mogelijk om één lens bij ons te bestellen. Enkel de opticien of oogspecialist is gerechtigd om tijdens de stappen van de oogmeting proeflenzen te voorzien. Verkopers zoals Alensa handelen enkel in volledige verpakkingen.
Beste medewerker, Bij mijn lenzen staat op het doosje: ADD +2.00 D Betekent dit dat ik bij de bestelling voor Distance moet kiezen, ipv N? Of trek ik dan niet de juiste conclusie?
Beste Silvia,
De letters D of N behoren tot de additie. D staat voor het dominante oog en N voor het niet-dominante oog. Indien op het doosje add sterkte +2.00D is, dan moet je add sterkte +2.00D bestellen. Indien je niet zeker bent, wat de sterkte en wat de add sterkte is, stuur ons een foto van het doosje zodat we je beter kunnen helpen.
Goedemiddag, bij het kiezen van multifocale lenzen kan ik een ADD-sterkte invullen. Hoe weet ik of het + 2.00 N of +2.00 D is? Het staat niet op het recept van mijn opticien. Bij voorbaat dank.
Beste Martin,
Bedankt voor jouw vraag. Informatie over D en N vind je op het doosje met lenzen of op de proeflenzen die je van de opticien hebt ontvangen. Je kan ons ook een foto van de blisters opsturen en we zullen je dan de juiste lenzen aanbevelen.
Goedemorgen, Voor het eerst heb ik bij u multifocale lenzen aangekocht. Het lezen gaat uitstekend, alleen in de verte is het wat onscherp. Met het auto rijden heb ik hiervan het meeste last. De sterkte nu is 8.6 14.0 +3.75 +1.00 N Mijn vraag is nu moet ik voor in de verte scherper te kunnen zien de pwr waarde naar +4.00 verhogen of juist verlagen naar + 3.50 ? Graag uw antwoord hierop zodat ik de volgende lenzen kan bestellen. Hartelijk dank
Beste Gerard, We raden je aan om een opticien te bezoeken, het is mogelijk dat je nu lenzen met een ander sterkte nodig hebt.
Ik heb toch even een vraagje. Ik ben zeer tevreden over deze lenzen, maar toen ik ze nog via de opticien kreeg en ik viel wel eens in slaap voor een uurtje op de bank was er niks aan de hand. Als dat nu gebeurd loopt de groene pus uit me ogen. Hoe kan dit terwijl het exact hetzelfde merk is? Komt dit misschien door het lange transport waardoor de lenzen met temperatuurverschillen te maken hebben of zo?
Beste Lien,
De lenzen zijn gewoon hetzelfde, dus waarschijnlijk we denken dat het een lichaamsreactie moet zijn. We zijn hier natuurlijk geen dokters, maar het kan misschien een allergie zijn. We raden je aan om jouw oogarts te bezoeken, hij zal je zeker verder helpen.
Hallo ik heb 8 dagen geleden mijn contactlenzen besteld. Ik heb geen bevestiging email gehad en ik heb ze nog niet ontvangen. Telefonisch azijn jullie niet bereikbaar. Is dit normaal?
Beste Nancy,
Misschien is de email in de spam beland, we hebben je ook via mail geïnformeerd dat de één van de producten niet op voorraad is. Verder was de klantenservice na de middag even niet aanwezig, onze excuses hiervoor.
Ik heb nu multifocal lenzen van Alcon/air optix op het doosje staat bij PWR -2.75 MED en max add +2.00, ben bezig te bestellen maar bij add staan er +2.00 een D of N welke moet ik nu hebben?
Beste Monique, wij raden u aan om overleg te plegen met uw oogarts. De multifocale lenzen van CooperVision werken iets anders als andere merken. De "N" en "D" staan voor niet-dominante oog of dominante oog. Daar de constructie van deze lenzen iets anders is dient u dus na te gaan welke u best dient te selecteren.
De beste Biofinity Multifocal aanbieding heeft u hier! Ik kom zeker terug.
Goede vervanging voor mijn bril en ik zie er eigenlijk een pak beter mee.
Caroline - Can you please make sure this order matches my prescription? Thanks, Mag
Dear Mag,
We received your order order and payment successfully! I have checked it with your prescription and everything is filled in correctly.
Thank you for your purchase on our shop and I wish you a nice day!
Caroline, customer service team alensa.nl